Hele mooie tuinhaard! Bonton 50

Na een poos speuren en materiaal vergelijken kwam ik uit bij de tuinhaard Bonton 50 van Bonfeu. Ik heb gekozen voor de versie van cortenstaal vanwege zijn typische eigenschappen.Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van het materiaal en de afwerking. Ook de levering was goed via DHL(groot vervoer) en vooral ook dat de tuinhaard goed verpakt is aangekomen. De tuinhaard staat mooi hoog op drie poten voor een goede inworp van nieuwe houtblokken, Heeft een grote kachelpijp en een gaasdeurtje aan de voorkant voor de veiligheid. Ook de diameter is perfect voor een serieus vuurspel en de aslade aan de achterkant is onmisbaar. Kortom, een prijzig product, maar zeker het geld waard

Goed en snel

Snelle levering en prima product, op de hoogte gebracht wanneer levering plaatsvindt.

Goede kwaliteit en snelle service

Bij levering een ruitje stuk , 1 email en het was geregeld , top service

Snelle levering en prima kwaliteit

Prijs/kwaliteit mega goed

Prima en redelijk snel geleverd

Goede service bij een defect. Werd gelijk een nieuwe toegestuurd.

TOP

Echt een heel goede service, ik zou dit iedereen aanbevelen. Er werd iets vergeten bij levering en snel opgestuurd nadien.

Verkeerde informatie

Helaas verkeerde afmeting tafel geleverd maar prima opgelost, er is alles aan gedaan om ons tevreden te stellen en dit is gelukt, dankjulliewel voor de service, producten zijn top ! Met vriendelijke groet familie Falkenstein

Goede service Snelle levering Goede prijzen

Mooie producten, maar veel leveringsproblemen en -vertragingen

Gardentrail biedt mooie producten aan voor scherpe prijzen. Echter laat de levering te wensen over. Gedeeltelijk kon Gardentrail hier niks aan doen, daar zij afhankelijk zijn van leveranciers. Wel moest ik zelf geregeld contact leggen en bleek vandaag dat mijn producten wederom zijn vertraagd. Keer op keer wordt het later geleverd dan gezegd. Als je iets snel wil hebben zou ik het niet aanbevelen (zeker niet de producten van Elementi, drama). Als ze iets op voorraad hebben in eigen magazijn, dan moet het goed komen verwacht ik.

Goede kachel gekocht, bezorging was ook prima

Kwaliteitsspul !

Heb al eerder deze spot (GardenLights Tuinspot Focus 12V) besteld en ben daar heel tevreden over. Er zit 3 jaar garantie op, dus dat zegt ook al wat. Trafo en snoer is ook allemaal goed materiaal. Verder is de prijs goed en de verzending en berichtgeving daarvan perfect !

Uitstekende organisatie

Na bestelling van trafo goede informatie over de verzending. Was correct.!

snelle service/levering

duidelijke site en makkelijk te bestellen

Snel en goedkoop

Duidelijke website om te bestellen. Snel geleverd en ook nog eens goedkoop

Snel, netjes en de laagste prijs

Snelle klantenservice, Laagste prijs, En de volgende dag al in huis! Top product top service

Topaankoop

Snelle levering, goede website, duidelijke beschrijving. Bevalt uitstekend, ben blij met deze aankoop!

Prima levering

Gemakkelijk besteld en op tijd geleverd

Tevreden met snelle contact

Het artikel wat ik snel nodig had was niet voorradig maar kon wel in een andere kleur geleverd worden. Mail werd snel beantwoord, wat ik erg prettig vond.

Een fantastisch verjaardagscadeau

Super tevreden met mijn prachtig gezellige buitenlantaarn.

Perfecte service!

De Cosi gaslantaarn die ik besteld had bleek defect, maar er werd nog voordat ik hem retour gezonden had, een nieuw exemplaar naar mij toegestuurd. Supersnelle & uitstekende service!

Prima geleverd.

Netjes geleverd gekregen! Duurde wel iets langer dan bij andere websites, maar na ander halve week alsnog in huis. Levering niet via post.nl ,maar via DPD en had ik een afhaalpunt geselecteerd, maar vervolgens werd het toch bij de buren afgeleverd… Ging dus niet zoals de bedoeling was…

Super mooie Cosi gaslantaarn zwart en werkt top

Alles was compleet en zag er super goed uit. Echt een sfeer maker is het. Enige min puntje is. Dat levering wat langer duurder.

Hele goede en lage prijs

Snelle levering van de Cosiscoop Original Gaslantaarn Black.

Goed!

Nette levering van cosi tuinlantaarn. Bij meerdere verkooppunten gekeken en bij Gardentrail de laagste prijs. Blij met mijn bestelling en lamp.

Goede en snelle service

Goed verpakt en snel geleverd.

Satellietbaan 37

2181MG Hillegom

Over GardenTrail

Op Gardentrail vind je exclusieve producten waarmee je alles uit je tuin of terras kan halen. Naast comfortabele tuinmeubelen en barbecues, bieden wij ook producten aan om het nog aangenamer te maken in je tuin. Denk aan: tuinverlichting, vuurkorven, terrasverwarmers, vuurtafels, tuindecoratie en nog veel meer!